فرمانده سابق سپاه کربلا:

فعالیت‌های عمومی سپاه نشانگر حضور مردم در عرصه هاست

سردار بابایی با تصریح بر اینکه فعالیت‌های عمومی سپاه  نشانگر حضور مردمی و خودجوش بسیجیان می باشد، افزود: تلاش کردیم  در طول این سال‌ها کار را کوچک نشمرده و میدان را محدود نبینیم.
کد خبر: ۹۲۴۹۴۳۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
آغاز مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلا
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلا صبح امروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در سالن غدیر سپاه کربلا با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان، مجید حسین زادگان استاندار و دیگر مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سابق سپاه کربلا در این مراسم با اشاره به ۶ سال فعالیت خود در مازندران، گفت:مردم مازندران در همه عرصه‌ها  پیشگام و پیشقدم بودند.
 
سردار بابایی با بیان اینکه این توفیق نصیب بنده شد تا به مردم خدمت کنم، افزود: با بصیرت و شور انقلابی سربازی این نظام را قبول کردیم و انتظار است در مسیر حسینی و تحت پرچم ولایت ثابت قدم بمانیم.
 
فرمانده سابق سپاه کربلا با اشاره به اینکه در ۶ سال خدمت به مردم مؤمن مازندران چیزی  جز خاطره خوش در ذهنم نیست، گفت:حضور فعال مردان وزنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در همه‌جا مایه دلگرمی بنده بوده است.
 
سردار بابایی با تصریح بر اینکه فعالیت‌های عمومی سپاه  نشانگر حضور مردمی و خودجوش بسیجیان می‌باشد، افزود: تلاش کردیم  در طول این سال‌ها کار را کوچک نشمرده و میدان را محدود نبینیم.
 

 به گزارش بسیج، در پایان مراسم با حکم سردار لشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی به عنوان فرمانده جدید سپاه کربلا منصوب و از زحمات ۶ ساله سردار بابایی فرمانده سابق سپاه کربلا تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار